Embret Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Var ute på en kjøretur med bilen isted. Dro på litt ut fra et kryss, så turtallsperra slo inn. Etter det går den ikke ordentlig på tomgang. Bare ujevnt rundt 500rpm. Noen som har noen ide på hva det kan være?? Alle tips tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Hører du noe unormalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Virker nesten som tenninga kutter eller noe... Også høres det ut som det uler litt i viftereima da den er på tomgang. Det har den ikke gjort før... Kan det være noe sikring til hjernen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Vanskelig å gi en diagnose uten å få litt historikk på bilen, når var siste store service etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Har ikke peiling, men den går helt rent når man kjører. Bare når jeg slipper gassen problemene kommer. Og det kom liksom rett etter jeg kjørte ut av et kryss og ga på litt. Tenkte først det var en kabel til en sensor som hadde løsnet eller noe, men ser ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Sjekka litt mer nå... Når jeg lot bilen gå på tomgang og nappet ut kabelen til lmm skjedde det ingenting. Er lmm gåen da, eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Kan være LMM om den ikke reagerer på at du har plugget ut kontakta.. Men hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Den reagerer ikke i det hele tatt nei... den har gått 265000... Så er vel ikke umulig det er den kanskje da nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nei da hadde jg trodd det var den. Altså LMM setter jeg en finger på. Symptomer på det er jo at tomgang er ujevn og draget er helt ja.. Du merker det for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverren Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Har noen lunde de samme symptonene på min e46 318. Den er litt ujevn på tomgang, og når jeg har kjørt en stund så uler viftereima Hva er lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 luftmassemåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå