Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Noen som vet hvor førstebilen min er hen den dag i dag? Solgte den for 2 år siden. Sjekka den på statens vegvesen sine sider, og det står at bilen fortsatt lever:D st46879 er regnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Send regnr til 2282, så får du navn og adr på nåværende eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Vet, men tenkte kanskje noen her inne visste om den.. Men kan få tak i navn og søke opp å facebook el. Kanskje han har noen bilder der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 OT, men er det reservehjul bak grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 OT, men er det reservehjul bak grillen? Hvis du regner høyre framhjul som reservehjul, så ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Send regnr til 2282, så får du navn og adr på nåværende eier... Det virker som at det må være heftelse på bilen for å få denne infoen, har sendt på noen biler som man ikke får noe info på. Er ikke sikker, men kansje dere vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 OT, men er det reservehjul bak grillen? Hvis du regner høyre framhjul som reservehjul, så ja... hehe... Så det nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Send regnr til 2282, så får du navn og adr på nåværende eier... Det virker som at det må være heftelse på bilen for å få denne infoen, har sendt på noen biler som man ikke får noe info på. Er ikke sikker, men kansje dere vet? Bare bilen er registrert tror jeg det går. Har sendt sånn kanskje 20 ganger, alle har funka på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Beklager O.T. Men widebody? Syns den bare ser valsa ut jeg. Men bildene lyver kansje litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Beklager O.T. Men widebody? Syns den bare ser valsa ut jeg. Men bildene lyver kansje litt Lurte jeg litt på også,men ser det er rieger infinety breddere,siden dem går over skjørtene,men syns dem var litt små,bilde lyver sikkert litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Rieger infinity buer bak, valsa foran og med m tech plast foran og bak.. Combo få har sett før:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Aah. I see. Skikkelig stilig bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå