hanskr Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 då treng's de ny clutch på 525'en lurte på forsterka dinna gangen, nåkken som veit om ei side som har nåkke slikt ? takker for svar
birken85 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACING-STAGE-1-CLUTCH-KIT-91-95-BMW-525i-525-E34-M50-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem519264c427QQitemZ350348428327QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2360wt_933 Kjører denne clutchen nå på e30`n min bare at eg har stage 2.. er det til en vanlig 525 så er denne helt grei og billig.. rett under 1100,- om du går på http://www.ebay.com og søker etter F1 Racing e34 så får du opp stage 1,2,3 og 4.. så kan du bare velge det som passe deg best kjøre som sagt stage 2 nå og den har fått sånn akkurat passe juling på e30`n men funke fortsatt uten noe problem
hanskr Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 mange mange takk for svar går nokk for ein F1 Racing tenker eg endten stage 2 elle 3
birken85 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Tror ikke det er så dumt... funker over all forventning for min del:) men om du vet på forhånd at det blir mye herjing så er sikkert like greit og kjøpe stage 3 med en gang:)
hanskr Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 hehe, ja herjing ska de bli men mulig eg skaffa ein motor til å sette turbokitte mit på dn, so da får eg heller hive på ein stage 3 tenker eg
MotorViagra Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Kan jo bare bruke sinterlamell og orginal trykkplate også. Klarer ca 400hk, pluss at med orginal trykkplate er det litt enklere å bruke til hverdagsbruk og. http://www.motorviagra.no/index.php?pag ... =1〈=no
birken85 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 motorviagra: hvor kvass blir denne clutchen med original trykkplate da? hvor mange hk vil den klare sånn ca? er det 400 med den originale liksom?
MotorViagra Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 motorviagra: hvor kvass blir denne clutchen med original trykkplate da? hvor mange hk vil den klare sånn ca? er det 400 med den originale liksom? Hvor kvass: Er litt vanskligere å kjøre enn med orginal lamell. Men ikke noe jeg kaller et stort problem men en vanesak Den clutch lamellen (4 puk sinter) som jeg har med orginal trykkplate klarer av en effekt på rundt 350-400hk. Kommer litt ann på hvor mye nm man har. Har brukt en slik på en 325 en gang med litt over 300 hjul hk. Da med orginal trykkplate gikk smertefritt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå