Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe meg 318 IS 1998 og trenger litt hjelp, siden jeg ikke har mye peiling på biler.

Har funnet en fin og grei bil, som er blitt chippet opp til 140 hk.

Men jeg vil gjøre mer med den, som gjør at den går bedre, og ser bedre ut.

Men jeg lurer på pris på deler som felger, Sota ruter, evnt bodykits, turbokits, osvosv.

Kan noen hjelpe meg med dette?

Er forøvrig også ny på forumet, så tips til emner osv, sier jeg ikke neitakk til :D

Skrevet

Velkommen til forumet! :)

Trykkleif? Denne bilen har 140 Hk originalt.

Ellers er jo M-Tech-styling en sikker vinner, mange vil kanskje si at den er oppbrukt, men det er et alternativ. Skal være mulig å få tak i komplett kit med fangere og sideskjørt til 4-5k.

Når det gjelder felger så er det mye pent å velge mellom.

Den nyeste trenden er BBS LM-kopier, virker det som. Det har også blitt veldig lett å få tak i originale M3-hjul om dagen.

Du får legge ut en tråd når du har fått bilen, så vil det nok ikke mangle på forslag, tenker jeg. :wink:

Skrevet

Jo takk! :)

Eller, det står at det er en 318 I (s), jeg hørte at S'en stod for sedan, og siden jeg ikke har peiling på bil, trur jeg alt jeg hører :P

Jeg har sett en del på GS bildeler, og den siden var jo helt perfekt for meg :D

Eller så har jeg sett litt på QWT.no

skal legge ut både tråd og blider når jeg får den :)

Skrevet
Trykkleif? Denne bilen har 140 Hk originalt.

e30 me m42 har 136hk, fikk ikke 140 før den kom i e36, forbedret av kammer for å kompenser for vektøkning på e36 karoseriet.

Hei AndersH

Se på koed.no som di andre annbefaler, rimelige deler der. samt gsbildeler.no

Velkommen til forumet :mrgreen:

Skrevet

gsbildeler har 303148 (Alternativ vare for 71601094139) Tilhengerfeste E-36 fast kule ORIS)

Pris 2.509,66 kr. (inkl mva)

Finnes sikker billigere også.

Koed.no har billig sportskamaksel "3260kr" til m43 motoren kjører med den selv. di har også grenrør til en fornuftig pris "2700kr".

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg vært å sett på bilen/prøvd den. Så, den blir nok min i løpet av neste helg :D

var bare en liten tikkelyd i motor, men har lest litt rundt, og det kan nok være for lange hjulbolter eller hva det stod.

Siden hvis jeg dro brekket under 1 cm opp, så ble den borte.

Var faktisk montert sideskjørt, og en liten frontfanger på den! Så den er helt perfekt for meg! :D

Kommer med bilder så fort den står i hagen våres :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Da står bilen fint ute på plassen våres! :D

Har funnet ut at jeg skal ha anlegg først, også sota ruter eller nytt panser(er litt rust på det, og en bulk midt på)

Også bare fikse litt innvendig. (ratt,girspak,brekk etc.)

Er det noen som vet om den beste måten å fikse sota ruter på? Jeg er ikke veldig flink med å være nøyaktig, så kanskje fikse dette hos en forhandler.

Her er noen bilder som han tok rett før jeg fikk den, kommer flere til helga!

ummhyadprxj89nfdeuxv.jpg

xeadjn24dtmdp30vw5wy.jpg

0wrfrl5lnlxue05jieu9.jpg

ehop6zjjbc8nl1zvj2f3.jpg

lwsv06ukrdzsiyu5prsd.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...