_anders Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Gatebilfestivalen 2010 - 7.august - Surnadal Nå er det ikke lenge igjen til Gatebilfestivalen 2010 Så i den forbindelse så er det vel på tide å få ut litt informasjon om den. Sted : Surnadal Industri Vekst AS (Tidligere WAVIN ved industrikaia i Surnadal) Det vil bli skiltet Tid: LØRDAG 7. AUGUST 2010 09.00 - 18.00 PRISER : UTSTILLING : 200kr,- INKLUSIV inngang Fører INNGANG : 100,-kr GRATIS FOR BARN UNDER 12 år Burning/spinning vil koste 100 kr i tillegg. Dette vil bli avholdt på ett godt sikret område. Åpent for biler med prøveskilter. EMMA er for de som vil teste hvor FIN lyd de har i bilen sin Vi ser heller ikke helt bort fra at ett kjent bilblad tar turen for å gjøre en liten repotasje fra festivalen. Det er ikke helt avklart i skrivende stund. Premiering i mange forskjelige kategorier. Tror det meste vil bli dekket. : Portene vil åpne så smått i 09 tia.... men ingenting spes vil skje før 10. annet enn parkering for de som måtte være tidli ute. Utstillingen vil vare frem til ca 17-18 spørs litt på hva som skjer utover dagen FILM teaser i fra festivalen 2006 (høyreklikk og lagre mål som) 19,5mb & 3min 45sek (beklager at vi ikke har noen nyere film fra gatebilfestivalen, så om noen tar utfordringen i år så har vi vært kjempe glade) Litt kort varsel men håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen. VI SEES Lørdag 7. AUGUST
winchester Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hvor stort oppmøte pleier det å være på festivalen? Om det er brukbart med gromme BMW'er er det ikke så uaktuelt at jeg kanskje tar turen
_anders Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 lyktes ikke helt med det bildet ser jeg.. Mellom 600 og 1000innbetalte de siste åra tror jeg. Hvor mange biler vet jeg egentlig ikke. Har da vært endel fine bmw'er de siste åra. Mye Automote biler, men også en del strøkne e30'er og e28.
635csi Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Bruker å være bra disse treffene ja, så alle må ta ansvar å stille med så mange BMW`er som mulig Kommer vel en 7`er-kolonne ++ fra Prærien i år også vil jeg tro Er forresten meldt greit vær også, så dette ligger an til å bli knall
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Var knallbra i fjor Jeg la ut sen bildeserie på bilder/show of med kun BMW i fjor. I år får jeg dessverre ikke tatt turen pga ferietur.. Håper det kommer masse snacks i alle kategorier i år også Lykke til !!!
Kimmen Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Noen her som har status på veien i rodalen/engdalen? helt ferdig eller mangler det noen "etapper"?
635csi Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Manglet kun en liten bit sist jeg passerte der (forrige torsdag), så du kommer over med selv en lav E30 ja
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Her er bilder fra i fjor alle fall : viewtopic.php?f=6&t=124167
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hvor stort oppmøte pleier det å være på festivalen? Om det er brukbart med gromme BMW'er er det ikke så uaktuelt at jeg kanskje tar turen hvorfor det? er jo mye bedre med en god blanding og mange fine biler, enn kun av et merke.. er du så fundamentalis altså? hehe.. Ellers så syns jeg det var mange fine Bmw'r der i fjor! gjennomførte!! både e30, e38 og e28... Ikkeminst den sorte og røde e46'n! en av de tøffere e46 jeg har sett... passe høg.
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hehe, er BMW og Mercedes-Benz det går i nei, nei og nei:P alle bilmerker har jo lagd masse tøffe biler, må være litt åpensindig winchester, håper ikke du "skyter" meg nå winchester eier forresten..
winchester Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Joda, den er jeg åpen for, men har ikke helt åpnet øynene for andre biler for øyeblikket, hehe
_anders Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Jeg skal jo stille ut den fine merca mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå