Glenn-Andre Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Hei, vurderer å selge eller bytte bort bilen min nå. Det er en 1989 Mazda 323 4x4 Turbo. I dag så finnes det under 10stk med skilt, sjelden med 4x4 og turbo i det karosseriet her. Km stand pr i dag er 211000km på karosseri , på motor vet jeg ikke. Det sitter en gruppe a rally motor i den, hva som er gjort med den uten om preppa turbo, justerbare kamdrev og 3" fra turbo og bak er uvist. Bilen går bra, lader 1,1bar. Kostet på masse nye deler siden jeg kjøpte bilen i februr. -Termostat -Klosser og skiver rundbaut -Nye orginale mazda dempere -Nye hjullager -Nytt orginalt mazda regreim sett + vannpumpe følger med -Nye Ksport Coilovere Orginal motor, turbo og div følger med. 17" primera STCC felger, har også noen 17" compomotive MO6 replica felger uten dekk og 14" Fondmetal alu med vinterdekk. Bilen kan byttes i sprek bakhjulstrekker med eller uten turbo eller selges for hbo 60000. Ring eller sms på 95050181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Byttes gjerne i E39 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå