Azeton Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Er det mange her som sliter med dødgang på rattet på E34? Hva har dere gjort for og løse det? Jeg har byttet alt av forstilling, styreledd, hardykobling, strammet lengde justeringsdelen. Byttet til en annen brukt styre snekke. av alt dette ble det minimalt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Prøvd å stramme den mutteren som sitter på rattstammen? Skru av dekselet under rattet (fra kupeen), der ligger en mutter som kan strammes. Du trenger stor skiftenøkkel, tror det er 32mm. Edit: Det hadde du visst gjort ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dette visste du kanskje fra før av, men det går også an å stramme på styresnekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dette visste du kanskje fra før av, men det går også an å stramme på styresnekka. +2 er nok styresnekka dette. Hadde samme problem selv. Ta å løsne muttern på styresnekka 17/19mm, deretter stram skruen, så stram muttern igjen, voila. Er gjort på 5 min. Etter jeg hadde gjort det, ble den teight og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 17mm bolt og 5mm umbraco i midten. Alternativet er å gjøre som jeg gjorde i går, bytte snekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Regner med du har bytta hjelpesnekka? Den var ihvertfall sliten på min da jeg hadde mye dødgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Ja, alt er byttet. Strammet styresnekka til jeg kjente at det ble tyngere på rattet. fortsatt dødgang. hjelpesnekke ble også byttet. Har foring til overs så, så kan vel prøve og bytte igjen.. Må finne noen som har en E34 i grei stand jeg kan prøve kjøre rundt kvartalet Hvis det ikke blir noe bedre så selger jeg bare bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Denne kan du evnt. bruke; viewtopic.php?f=14&t=139364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Hvordan er det og bruke servotronicsnekke uten det tilkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Blir delebil til helga håper jeg på.. Så kan vel hende jeg får noe bra derfra. Men kjøpte brukt m5 snekke fra koed! Rart om de selger noe med mye slark i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå