havardw Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hei, jeg vurderer å kjøpe meg en BMW 520i E34 '95, men han som selger bilen sier styresnekka er feilmontert. Derfor lurer jeg på om denne er vanskelig å montere riktig selv? Jeg fikk mail der han prøvde å forklare hvordan den var feilmontert hvis det er til noe hjelp: Svingradiusen når man tar en skarp høyresving er redusert pga. snekke svinger for mye til venstre. Man får altså ikke tatt en ekstra sving på rattet. Man i prinsippet kjøre bilen, men få svinget seg inn når man fks. parkerer krever litt ekstra rygging. Dette vil høyst sannsynligvis ikke lenger være et problem om man setter inn snekke på riktig måte. Takk på forhånd, Håvard
Waldez Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Da er pitmanarmen montert feil det sitter vanligvis et merke der riktig plasering er. Lett å fikse.
quatro84 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 går det ikke an å ta av rattet og sette det noen hakk til venstre og justere spissingen etterpå?
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Det er ikke rattstammeleddet som er plassert feil på styresnekka, da? Dette skal stå i en bestemt posisjon.
havardw Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Jeg vet bare at det er feilmontert, og hva som skjer når du svinger. Har lagt inn bud på bilen nå, får se om jeg får den. Finner nok ut av hva som er feilen dersom jeg får den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå