trmyhrer Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hallo. Jeg har en 94mod 520i 24v (import) som jeg irriterer meg over startsperra. Det er en magnet-pinne som må settes inn på ei pære som blinker siden av bryter til tåkelys. Er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den, slik at jeg slipper å bruke den magneten hele iden???
trmyhrer Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Hallo.Jeg har en 94mod 520i 24v (import) som jeg irriterer meg over startsperra. Det er en magnet-pinne som må settes inn på ei pære som blinker siden av bryter til tåkelys. Er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den, slik at jeg slipper å bruke den magneten hele iden???
Ballder Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Kan du ikke la den bli stående der hele tiden da?
trmyhrer Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Går ikke, for så fort jeg skrur av tenninga, og venter i ca to min, så slår den sperra inn igjen. for å få starte igjen, så må jeg holde den magnet-saken innpå pæra. da komme lysene på dashen igjen og jeg kan starte. Dessuten så får jeg ikke satt fast den magneten på pæra:(
Ballder Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hmm. Da ville jeg kikket på baksiden av panelet, eventuelt følge ledninger for og se hva som må kobles sammen igejn for og erstatte denne dingsen. Burde ikke være noe hokus pokus igrunn.
trmyhrer Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Hallo.Jeg har en 94mod 520i 24v (import) som jeg irriterer meg over startsperra. Det er en magnet-pinne som må settes inn på ei pære som blinker siden av bryter til tåkelys. Er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den, slik at jeg slipper å bruke den magneten hele iden???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå