Wheelwhore Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Noen bilder av adapterne også,de har navsentrering på begge sider. Både på bil og felgsiden så alt skal være skikkelig sentrert. 57,1 mm på navsiden
HypeTraxX Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Her går det bra ser jeg! Hehe Free Bump
Wheelwhore Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Veldig mange som har lyst på men ingen med penger.....enda For de som vet hva slike felger koster så er dette ikke noen upris. Du kan jo alltids sende en mail til f. eks. Felgen-garage.de å høre hva de skal ha for et sett med BBS RS 7,5x16........
Wheelwhore Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Mange som vil ha men ingen har penger. Jeg synes selv jeg har prisa de ganske realistisk.........16 toms BBS RS med 4 bolt vokser ikke på trær.
HypeTraxX Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Ta med felga på Bmw treff nå på Våler, eller Gatebil på Rudskogen! Får du ingen fornuftig bud da, så er det ingen som vil ha dem Sommeren er jo snart over også, så du må snart lage en fin "vinterpris" hehe
Wheelwhore Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Ta med felga på Bmw treff nå på Våler, eller Gatebil på Rudskogen! Får du ingen fornuftig bud da, så er det ingen som vil ha dem Sommeren er jo snart over også, så du må snart lage en fin "vinterpris" hehe Hehe vinterprisen er 12 000 kr den......som sagt så kan man gjerne sende en mail til Felgen Garage eller lignende tyske firma å høre hva de skal ha for et sett med 7,5x16 BBS RS i 4x100. Det blir nok ganske så mye dyrere
leif harald Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Greit nokk det at felgen garage tar noe mer, men da er det NYE skruer, muttere og ytterbaner. du har vel bare polerte ytterbaner så er det ikke akuratt et + med en tykk adapter.
Wheelwhore Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Greit nokk det at felgen garage tar noe mer, men da er det NYE skruer, muttere og ytterbaner. du har vel bare polerte ytterbaner så er det ikke akuratt et + med en tykk adapter.Er nye org. BBS skruer og muttrer på mine,inner-ringer er nylakkerte og ytter-ringer er polerte. Så eneste forskjellen er ytter-ringene.......... Spacer er ikke noe problem sålenge den har sentrering på begge sider. Ikke noe værre enn å kjøre med en 20 mm skrudd spacer som veldig mange gjør.
andreee Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Det han sikkert mente er att SPACER i seg selv ikke er noe pluss..
leif harald Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Stemmer andreee Ja er jo ikke noe problem med skudd spacer. Men man kunne liksom hatt 1" bredere kant uten at hjula stakk lenger ut, istede får den spaceren å det ville sett en smule bedre ut om du skjønner
Wheelwhore Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Joda klart man kunne det,men ikke alle biler det går med ET39 på heller da. Er ikke de beste å borre om heller de RS 280 felgene da de har ganske tynt gods i senteret. Vet det er er gjort med noen men jeg gikk heller for adapter. Ikke noe særlig at senteret ser ut som en sveitserost heller,iallfall ikke når det er så tynt. Men prøv å få tak i 16 toms BBS RS med 4x100 boltsirkel orginalt........det er jaggu ikke enkelt å det koster flesk !!!!
andreee Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Har det faila hos noen andre da å borre om slik? Hvis de er så syyykt gromme å vanskelige å få tak i hvorfor har ingen kjøpt de til den prisen ?
Wheelwhore Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Har det faila hos noen andre da å borre om slik?Hvis de er så syyykt gromme å vanskelige å få tak i hvorfor har ingen kjøpt de til den prisen ? Nei men det koster "noen" kroner å få borra om felger da. Det er mye jobb å spenne opp senteret. Så det er også en grunn til at jeg gikk for adapter-løsningen. Hvorfor ingen har kjøpt de ennå kan ikke jeg svare på,men de fleste synes kanskje at over 10 laken er mye for noen "gamle" felger. Så det er jo for spesielt intresserte.....men hvis ingen vil gi det jeg vil ha for de så blir de beholdt,ikke verre enn det.
Mr Bean Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 hva felger er du ute etter i å bytte i? 15,16,17?type?Spesielle,tøffe felger man kanskje ikke ser hver dag. For å si det slik........jeg har hatt det meste av felger Noe Sharif-felger er ikke aktuelt for å si det slik. Show me what you got...... Du har hatt det meste av felger. Men ka tid skal du bruke noen av de. Ikke bare kjøpe så selle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå