Aladdin80 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hei! Jeg har en 1997mod E39 touring som det nå står en orginal reverse kassettspiller i. Dette spiller utrolig dårlig(spiller kun diskant/mellomtone), derfor kjøpte jeg en "ny" cd-spiller med betjenningspanelet og cd spiller Business cd Bmw. Bestillte orginale ledninger til å koble om dette,slik at det passer til den nye spilleren. Dette monterte jeg igår, la da opp to ledninger inn på sikringspanelet under i hanskerommet, +3 ledninger som skulle inn på slike "kasseter" som satt sammen inne i en sort plastikk boks inne bak sikringspanelet. Da jeg igjen satt på tenningen på for å sjekke lyden i den nye spilleren, skjedde det ingenting. Radioen satte seg svakt på bare, uten at det var mulig å justere volum og det var heller ikker noe lys i displayet på spilleren. Dobbeltsjekket at alle ledninger stod riktig, +sjekket at jeg fikke strøm fram. Alt ok! Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Hva kan være feil? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 bumper denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Gjorde dette for en uke siden, koblet inn to nye kurser i sikringspanelet, og bak hanskerommet som du nevner, funker fint hittil, unntatt cd-spilleren som tydelig ikke fungerer. Får opp "CD-error" når jeg putter i en cd. Er du sikker på at du har kobla de tre stikkene i riktige "skinner" bak i kassettene? Er jo sånne skinner med en type farge i hver av de, og du skal da ha f. eks grå/rød i den skinna med grå/rød fra før. Sjekk at stikka inn til radioen sitter ordentlig i, ellerså kan det rett og slett hende at radioen din ikke er like fresk lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå