Endre Hånde Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 viewtopic.php?f=6&t=140923 Bilen står idag på Kw v3, og har litt oppgraderinger ellers. Men alle originaldeler medfølger om man vil ha en helt original M3. Disse er faktisk laget i færre eksemplarer enn E46 M3 CSL. Km idag er ca 124000 Trenger ikke selge, men siden den ikke blir brukt så mye som jeg håpte så vurderes salg til riktig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 pris`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Tror nok prisen må være rundt 290 om det skal være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 mm..ok;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Innbytte kan være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 oppover? I e46 m3 med nyoverhalt motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Hmm... Egentlig ikke, men hvor mye hadde du tenkt deg imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 alt for mye sikkert. vi veit jo hvor mye vi har gitt for verandres biler og hva som er gjort osv, ferdig prøve kjørt er de også så kjapt regnet 230 uten 20" ? MEN med 17" 18" og 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Fristende men slikt har jeg ikke på konto for tiden, og billån har jeg ikke noe lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Bud og innbytte vurderes. (Tipper det plutselig ikke er aktuelt igjen etter BMW dagene.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Da blir det ikke BMW dagene på meg heller.. Men den står nå med et sett strøkne 17x8 OZ ultraleggera med gatedekk på nå. Nye bilder kan komme i helga. Kan ta Motocross, eller annen bil som delbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå