m///tuoring Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 svart blank touring me s50b30 motor 286hk bilen er på en måte bygd opp på ny, E30 m3 understell hvor alt er nytt ikke litt ALT! 3l hullbora skiver foran. har prøvd å lage en morsom kjøremaskin som skiller seg litt ut svartskinn stor stereo, tv. du som er entusiast skjønner hva dette er er så mye å skrive at.... er dette no for deg send pm. ikke at det er en pris antydning, men selvkost 200+ trenger ikke selge, egentlig ikke lyst hell...... men sjekka responsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hva er prisforlangende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m///tuoring Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 er åpen for bud, men rundt 150 bilder og mer info om bilen tar jeg på tlf me de som er intr. Er gjort det meste, alt i understell er nytt, ikke spart på noe når den ble bygd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 er det skilter på denne? har du noe bilder av motorrom, innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m///tuoring Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 nja du skjønner jeg er i stavanger for tiden, men skal hjem til helga, da kan jeg sende de hvis du sender meg mail adr på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 skilter? godkjent med M motor siden den er priset på samme nivå som e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m///tuoring Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 ikke godkjent, men hvis du synes det er dyrt kan du jo prøve å bygge en selv me de delene jeg har brukt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå