alexanderhansen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 jeg skal bytte ut senke sett på min 320 e36. og jeg lurer på om det er noen som har tips til hvordan jeg bør gjøre det.? og tips til senkesett jeg bør holde meg unna? og sett som er og anbefale? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 H&R, vogtland, Eibach er di merkene jeg annbefaler. men det koster mer en det dobbelte som billig fjærer. Var mest fornøyd med en e34 med bilstein sprint og H&R til grise kjøring. men på en e46 med vogtland og bilstein var mest brukervennelig på by og gris. Kommer helt ann på hva du forventer deg, og ikke mint hvilke dempere du velger. Kjøren en e34 med FK har ikke testet dem lenge nok ennå. ikke værts till nå."kjøpte brukt" Har prøvt masse billig som lowtech, Jamo"tror ikke eksistere lengre" Supersport "demperenne røk med en gang" og endel no name greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå