andreee Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 SKal ha meg løftebukk.. Noen som har tips og erfaringer med løftebukk? Frister ikke med noe brukt drit som ikke fungerer. 3 Fas tenker jeg! Mvh A
steinar84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 brukt eller ny bukk? om brukt så ville jeg satsa på en stenhøj bukk. de er solide og tåler juling. ett og annet bunnlager og slikt men ellers så surrer de å går.
winchester Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Stenhøj har jeg hørt mye fint om, ser også at det er mange til salgs for rimelige priser på bl.a Finn.no
andreee Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Har ikke noe lyst på brukt bukk! Ny tenker jeg , noen som har erfaring med ny?
SteffenM2 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Vi kjøpte våres ny, har ikke vært noe tull med den. Husker ikke navnet på den nå, men det kan jeg finne utav! Er bare og være litt nøye på smøring, så holder de nok lengre enn du trenger den.
andreee Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Finn ut navn du har sendt mail til noen som var på finn.. Okay okay! takk for det. mvh a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå