bac023 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 lagt på folie på lampene. mye jobb for å få det strøkent men blei konge:) venter på nye gule tåkelys så blir det perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 bruker ikke å like one block lykter, men disse ble virkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Gule lykter på hvit bil er dritstilig. Denne må vi få mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 fikk akkurat nye tåkelysa. bare legge folie på di også fikk også m3 GT front leppe:) bare få lakkert den hvit. så skal jeg legge ut noen flere bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hvor mye ga du for folien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 folien kosta 700 spenn ca tror jeg, sjekk ut www.blankbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Dette ble knall, på en ellers rå pen cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 takk:) skal få ut noen flere bilder av den når jeg får på resten av stæsjet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå