BMWPower Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Performance BMW magazine kommer til Bergen for å lage en artikkel om bilen min. I den anledning ønsker de også flere spesielle BMWer til photoshot og intervju. Er det noen som har en modifisert, spesiell og strøken BMW som ønsker å få den i dette bladet, så ta kontakt med meg! Photoshot kommer til å foregå i Bergen, muligens 27-29 aug. samme helg som Gatebil på Arenum. De som ønsker å melde seg på dette send meg en mail på: torbjorn.alendal@gmail.com snarest. Mail med bilder og full spec. Please begrens størrelse på bildene
BMWPower Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Helst litt power ja Ellers bør vel bilen være sykt spesiell
Rstockmann Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Holder vel ikke med min gamle, orginale bil da? Ikke nok helger igjen til at jeg rekker å få tak i, og montert "sportsluftfilteret".. Oppmøte blir det nok uansett!
EirikL Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Skikkelig morsomt når brukere her inne får slike sjanser til å vise frem bilen sin. Det er virkelig ikke hva som helst som kommer i PBMW. Gratulerer
Snusfenrik Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Gratulerer ja Blir bra det der! Håper det dukker opp noen heftige bmwer fra Bergen/omegn, må jo vise frem både by og land!! Lykke til!
BMWPower Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Holder vel ikke med min gamle, orginale bil da?Ikke nok helger igjen til at jeg rekker å få tak i, og montert "sportsluftfilteret".. Oppmøte blir det nok uansett! Du har jo nesten 3 uker på deg, så det bør jo holde til montering Ellers er jeg redd den blir for orginal. Oppmøte må det bli ja, bilen er jo grom
SSM Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Tror kanskje jeg kan skaffe en til på teamet... E39M5 med kompressor. Den som har ligget til salgs i en manns alder på Finn.
BMWPower Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Trenger ikke stresse, har fått en god liste nå Får sikkert tilbakemld imorgen om det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå