johan89 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 får ikke starter til å gå rundt.. det klikker i reler. og det er strøm på starter.. noen som har noe triks som kan hjelpe??? heller ikke strøm til bensinpumpe...
oddis Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Om den får strøm er det noe galt med den. Enten henger den igjen ellers er det dårlig kontakt / defekt et sted. Ta starter ut og tvangskjør den og se over den nøye.
Fixfax Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 får du strøm på innslaget da? du har god jording går jeg utifra
johan89 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 fant ut av det i dag:) starta og gikk som en klokke....
oddis Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Dårlig kontakt eller en feil pin i motorkontakten?
Fixfax Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 jeg satser på feil pin, siden bensinpumpa ikke gikk heller
johan89 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kom en innom med samme bil og motor så litt på åssen han hadde kobla.. svart gul skal rett på starter vi hadde kobla den sammen med svart gul videre i lednings klasa på motoren,, da skjedde det ikke noe...
oddis Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Fiks rele på det om jeg var deg. Veldig kjedelig å ha bensinpumpe gående om du skulle være uheldig å dra av veien og motoren stoppa (brannfaren..! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå