NyborgRacing Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Noen som har vært borti at den går bare på 5sylindere i unna bakker og på tomgang? er en non vanos. har prøvd å bytte alle coiler uten virkning. virker som feilen er på sylinder 5. og data diagnose sier 0Feil.
NyborgRacing Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Sjekka tennpluggene da? Ahh, det glemte jeg å skrive. de er byttet.. var sånn før og etter pluggbytte
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Ok, har du voltmeter eller noe sånt liggende i nærheten tilgjengelig? Du burde måle og sjekke om coilen fordeler strøm til alle pluggene..
NyborgRacing Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Ok, har du voltmeter eller noe sånt liggende i nærheten tilgjengelig?Du burde måle og sjekke om coilen fordeler strøm til alle pluggene.. hehe, har en coil per sylinder.. alt det er sjekket! jobber som bilmekaniker sånn by the way, så om noen har noen tips som krever utstyr så er ikke det noen hinder.. ikke det at det gjør så mye heller at bilen er sånn. men kjekt at det er i orden
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Aiight! Hmm, men dette gjaldt kun ved tunge bakker og tomgang ikke sant? Jeg vil da foreslå en diagnose om du allerede har prøvd ut det andre.
NyborgRacing Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Aiight! Hmm, men dette gjaldt kun ved tunge bakker og tomgang ikke sant? Jeg vil da foreslå en diagnose om du allerede har prøvd ut det andre. Har tatt diagnose, 0feil sier den.. "er" verdier ser riktige ut også.
NyborgRacing Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Sleit med så og si det samma selv, og på min så var det dårlig kontakt på dysa. Kjør en tur også sjekker du om pluggen er bløt, er den tør, så er det dysa Kan også være en ventil ja! Har drivi og tenkt på at det kanskje er en ventil selv også.. som ikke er helt tett i og med at den er i orden på høyere turtall, 3000rpm og opp sånn ca.. Var borti det samme på en impreza wrx jeg hadde som ble sånn etter litt turtallsperre kjøring(bom giring) det var en ventil som hadde blitt utett. Pluggene er helt fine og gyldenbrune alle sammen.. drivi å lurt på om den kanskje er chippa da det virker som turtalls sperra er flytta litt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå