Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

har en e30 325 touring facelift som fusker/kutter fælt på pådrag. :P

det er verst før 5000omd. går ut ifra at det er et tennings kutt som skjer iom at det er så raske kutt, (er liksom ikke bare 1 sylinder) veldig ille når den er kald!

og bilen bruker mye bensin!

tar av kontakten til lmm, og bilen stopper, og går i nød modus etter det. (så den gjør ikke det til vanlig)

har byttet plugger, rotor og fordeler.

lamda er også ''ny'', hjalp ikke. men når jeg tar av kontakten til lambda, så blir det ingen forskjell? burte det vert det???

og hvis problemet hadde vert lamda, burte ikke bilen gått strøkent på full gass? da er jo ikke lamda i innvirkning??

takker for alle svar :D

Andreas

Skrevet

du vil ikke merke forskjell vis du tar ut kontakten til lamdasonden. det tar litt tid og drift før motoren går dårligere av den grunn.

Skrevet

ok takk :)

men kan lmm være ødelagt uten at bilen går i nød modus?

kan lmm lage sånne kjappe nøkk liksom?

og få bilen til å bruke mye bensin?

hva med tps sensor?

takker fortsatt for svar :)

mvh

Skrevet

Det er ikke coil, ikke tps... Prøvd og bytte begge... Kan det være veivaksel føler? Hvis den er for nærme eller for langt fra? At den ikke får med seg alle tenna...

Skrevet

synes veivakselføler sto veldig nærme jeg også? hva er vanlig klaring på denne?

kan den ikke få med seg alle tenna? og fuske?

bilen fusker når mn ruser også, ikke bare på belastning.

kan irr eller noe i diagnosekontakt lage slike problemer?

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...