stianvell Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hei! fyller snart 18, å da har vi noen biler stående hjemme, av feil merke da selfølgelig. kommer til å kjøre en av disse til jeg begynner som lærling å kan ta lån til en ordentlig bil. å da tenker jeg på en 730/735 som min første egen bil, da selfølgelig en e32. er dette noe å satse på? får man en grei e32 til 50-60 lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hei! fyller snart 18, å da har vi noen biler stående hjemme, av feil merke da selfølgelig. kommer til å kjøre en av disse til jeg begynner som lærling å kan ta lån til en ordentlig bil. å da tenker jeg på en 730/735 som min første egen bil, da selfølgelig en e32. er dette noe å satse på? får man en grei e32 til 50-60 lapper? Hei, og velkommen til forumet Denne er jo grei ser det ut som http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23626055 Her har du flere eksempler http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23544430 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=12376722 Finnes sikkert flere på forumet her kanskje. Men veit ikke hvor høy forsikring det er på disse. Så om det er noe å satse på mtp reservedeler og økonomisk forbruk må nesten noen andre svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hei og velkommen 7er er fine. Selv gikk jeg for 5er da jeg handlet første bil 2 år siden og er blitt veldig glad i denne. Jeg går utifra at bil som har gått over 300tusen er uaktuellt? Må vell sikkert være manuell også tenker jeg? Fant en del ok automat biler, selv foretrekker jeg det da jeg har et kne som kan være kranglete ved klutching. Tror disse gamle kan være vanskelig finne en i ok stand som er manuell... Ville nok gått opp i værtfall 50tusenkr om jeg skulle hatt noe sånt. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23279911 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23626055 Automat, MEN gått 191518 km, skinnseter og mye fint. -(ser ungdomskjørt ut, kan være minus) Endret noen sec senere: Hmmm... vi har en tendens til å velge likt her inne Ser han over meg her også la ut den svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hehe, fort gjort å linke til samme bil. men vet ikke om det er så mange 7ere med manuell. Er denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23278748 Men ser ut som søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Har sett en del på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23626055 syns den egentli var veldig fin, så mulig det blir den når jeg har råd til det. forsikring får jeg billig gjennom jernbanen så er ikke så farlig med det, men fint om noen har erfaringer med reservedeler, og ting som man burde passe på med disse bilene. skal jeg ha 7er skal det også være automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Du skriver at du vil ta opp lån for å kjøpe bil. Vær oppmerksom at det er få banker som tilbyr lån på en bil som er mer enn 10år gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Du skriver at du vil ta opp lån for å kjøpe bil. Vær oppmerksom at det er få banker som tilbyr lån på en bil som er mer enn 10år gammel.. Mhm, det er også sant. Min var 12 da jeg kjøpte den, men var gjennom forhandler da får man ofte om man bruker det selskapet forhandleren reklamerer/forhandler med. Men da har du jo ikke noe problem finne en fin en da om automat er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Litt av gøyen forsvinner jo med automat. Jeg har bagatellisert begge tomatene jeg har hatt når jeg prøvde dem.. Men det har ikke gått mange ukene før jeg er dritt lei av å ikke ha muligheten til å mellomgasse og gire ned uten nykking.. Sportslig sett suger jo automat.. I tillegg til både effektsvinn og ekstra drivstoffkostnader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Litt av gøyen forsvinner jo med automat. Jeg har bagatellisert begge tomatene jeg har hatt når jeg prøvde dem.. Men det har ikke gått mange ukene før jeg er dritt lei av å ikke ha muligheten til å mellomgasse og gire ned uten nykking.. Sportslig sett suger jo automat.. I tillegg til både effektsvinn og ekstra drivstoffkostnader.. I know. For å si det sånn, jeg prøvde X1 manuell denne uka og fyfeite hvor gøy det var MEN der igjen når jeg fikk leiebil C30 mens jeg hadde en skjerm til fiks fant jeg fort ut at kneet har en lei tendens til å låse seg så... Men deilig slippe bakkestarte og køkjøring giring. Men det var gøy kjøre manuell igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Var eg deg ville eg styrt klar av en slik bil,må du låne 50t for å kjøpe,kan de jo fort komme 50 til i reparasjoner,og da står du jo der med skjegget i postkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hvis du har mulighet til å skru selv trenger ikke gammel bil bli så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Enig med den,men de er et must.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 kjører selv en 735i manuell synes bilen er en drøm å kjøre akkurat som å sitte hjemme i sofaen å kjøre bil det er en utrolig komfor i disse bilene og den er så og si lydløs når du sitter inni denne pga av stooore dempematter rundt om bilen orginalt... ja den bruker mye suppe men klarer fint å kjøre bilen på literen uten problem... når det gjelder forsikring så er det jo litt avhenging av hvor du bor og div bonuser men bilen er dyr å forsikre når du er under 23år de du bør kikke etter når du leter etter sånne biler er om bilen tikker rust i eksos rust i bunn av dører og i kanaler vær veldig obs på å ikke kjøpe en ungdomsbil da disse bilene er veldig spreke at fristelsen til å legge bilen bredt er veldig stor og en hardyplate er veldig tidskrevende å bytte på disse pga av mye varmeskjold og div... anbefaler på det sterkeste bilen hvis du har økonomi å kjøre med den... skal love du er kongen i gata med en e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå