shun Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Det hørest ut som det sitter en kåt og gal frosk/gresshoppe inn i grillen på bilen min. Motor blir ganske varm. Vifta går slapt rundt, hvordan skal denne være? Det vises ingen feilkoder. Det er snakk om en -97 mod 728ia som er gått 235000.
Ralph Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Hei, Vet at lageret til aircondition kompressoren kan lage slik type lyd når det er dårlig, prøv å skru av aircon og se om det forsvinner.
Sjøbuse Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 var syk lyd i min 728 98 mod. Var bare lite servo olje på den. Fyllte og alt ordnet seg.
Stoppie_Master Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Er lyden der hele tiden eller kommer og går den, som om vifta slår inn og eller ut?
shun Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Skal sjekke servo olje nå etterpå, og det kan godt være at AC stod på ja. Har vært på fjellet fra igår, men skal teste tipsene deres nå i dag. Ulyden er det fra motoren starter til den stopper, altså konstant.
Stoppie_Master Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Trur ikke det er så dumt å sjekke servo oljen
shun Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Hadde glemt denne tråden, beklager sen tilbakemelding. Det virker som at problemet har en sammenheng med AC, når jeg slår av AC forsvinner lyden. Sannsynligvis lageret som Ralph nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå