thomaleo Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 hei jeg har en bmw e36 1993 med manuell takluke... problemet: jeg vil gjerne få alle funksjoner på bilen til å fungere fint så derfor, takluka vil ikke opp i "råne" posisjon, den går hele veien baki taket... den delen funker helt fint men når jeg snur håndtaket i taket andre veien så går den så langt at den underplata...kommer halvveis på takluka omtrent å der er det stopp.... hvis jeg går ut å ser, ser jeg at takluka har begynt å synke i forhold til taket om jeg snur andre veien igjen løfter den seg.... uansett noen som kan fortelle meg hvorfor den ikke vil gå noe lengre? hvordan dette er oppbygd, (grunnen til at det går ned, og ikke opp) tusen takk for alle svar dette hadde vært greit om noen kunen fortalt meg feilen x) så dette ville vært mulig å fått ordna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 bump ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 bump....igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ingen anelse, men jeg kan bare komme med at om u prøver å sparye inn litt WD40 elr CRC sin i selve mekanismen. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hadde samme problemet på min. Der var det to små deler i plastikk på hver side som var knekt. Hadde en fin DIY på demonteringen,men finner den ikke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 skal sjekke det opp. det derre wd 40, crc greiene smøremiddel eller? funker det med teflon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Samme problemet med min.. Tror det har noe med mekanismen inni takluka å gjøre.. hørte om en som hadde det samme problemet på bimmers.. snakka om deler for 700 for å fikse det men stikk innom gs å få dem til å se på den.. sikkert det beste Har elektrisk jeg da.. men er sikkert samme opplegget siden du har akkurat samme problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 heh ok skal sjekke det opp er ikke alt for dyre sakene altså det er en fordel x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nei ikke dyrt men om det er mye arbeid.. ja det gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå