Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette fikk jeg som svar når jeg sendte min søknad.

"Hei

Dette blir en omfattende ombygging som går på utsiden av det BMW godtar så her må vi ha mer dokumentasjon.

Tidligere godkjente kjøretøy er ikke å regne som dokumentasjon.

Du må også spesifisere bedre hvordan bremser du vil benytte også hoved pompe.

Slike saker skal sendes om SFOOR og da er det viktigt at alle dokumenter ligger ved."

Skrevet

Hele ombyggingsdriten i Norge suger skikkelig da. Hvis det hadde vært mulig å godkjenne "hjemmelaga bygg" som det er over hos söta bror. Så hadde så mange ombygde ikke godkjente biler vært godkjent!

Men de løkene som styrer med dette skjønner ikke det. Hva må egentlig til for å få til en sånn ordning? Det hadde vært deilig å få til..

Skrevet

Det burde være lettare å godkjenne sånt fordi da veit dei i det minste hva som er på veiene. den dag i dag er det sånn at folk gidder ikkje å oppgradere bremser f.eks fordi dei er fuckt uansett hva.

Skrevet

Helt utrolig at når du anker saken, så gidder de ikke se på andre biler som er godkjent.

I Skien, sa dem ja på søknaden på 3.2 i E30, bare dem dro på Tuv eller Dakra. Noe gutta brukte masse kr og tid på.

Da de kom på biltilsynet sa dem plutselig nei. Helt sykt at de ikke kan bare lage en settupp på E30.

Skrevet

SKjønner ikkje at tidligare biler som er blitt godkjent seinast i år skal være nok til å gå ut i fra.. det er eg sliter med å får stå dei. samt at det skal være landsdeknande.

Skrevet

skjønner ikke at du får bygge om bilen din med kun 20nm økning i motor, jeg fikk godkjent søknad på ombygging på min E36 320 med M60B40 motor på 400nm noe som er mye mer enn det er i en M3 3.2

Skrevet

Be om å få ombyggingssøknaden din slettet.

Lag en ny søknad og send den til Petter Iversen ved Tønsberg Trafikkstasjon, og be eksplisitt om at han skal være din saksbehandler gjennom hele prosessen, med begrunnelse i at han har første hånds erfaring med liknende E30 saker.

Ellers vet jeg at både Trondheim (Wollamo) og Egersund har vært kjent for å ha fornuftige ansatte med god forståelse for hvordan en bil fungerer.

Skrevet

er bare å sende en ny søknad, men skriv opp det meste du skal bruke av deler, om du bare tok det mange kaller en "enkel" søknad så får du garantert nei til svar,

skriv alt du skal bruke av deler, anbefaler deg å bruke M3 karosseri forsterkninger, dette må også nevnes i søknaden, en god søknad er når du får med deg det meste som skal gjøres med bilen, og at du bruker vettu deler, helst M3 som er det kraftigste bmw har levert på den bilen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...