Odd81 Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Hei. Har byttet kam , løftere , vippetøy å di skivene som ligger mellom ventilene å vippetøyet , olje å oljefilter på en m40b18 motor , men den driver å tikker fordet. E det noen som vet ka det kan skyldes? E noen som sier det kan være innsprøytningsdysene mine som gjør det. sies vist at det kan høres ut som ventiltikking av og til... men e det noen her som kansje har noen andre ideer om ka det kan være? tikkingen e ekstremt plagsom..
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 har du bytta det oljerøret som går opp til toppen ? er i vertfall anbefalt å bytte det samtidig når ein bytter kam
oddis Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Oljerøret er vel så viktig som smussfrie løftere, så der har du kanskje svaret ditt Det er stor forskjell på dysetikk og ventiltikk. Er du veldig i tvil kan du ta en sylinderlekasjetest.
Odd81 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Vis det e det røret som ligger på oversiden av kammen dåkkar mener , så e det byttet.. det byttet eg samtidig som eg byttet det andre. skjønner ihvertfall ikke så mye av ka det kan være..
Odd81 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 husker ikke ka olje det var , men kjøpt på gs å anbefalt til min , så det e nok mulig det e den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå