Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har revet og skrudd ut det gamle khaki/brune interiøret jeg hadde ifra før av på min e34. og holder da på med å komme igang å skru på det nye pene M5 interiøret som holder på å bli nedstøvet etter shine-vask hos et bilpleiefirma. Ok, her er spørsmålet jeg trenger svar på før jeg sender en BMW e34 520i som har gått 170" km bare på vrakhaugen. Hvordan får jeg skrudd av varmeapperatet? har skrudd av et par skruer, men vet at det mangler to. den kan vippes på, men får ikke dratt den ut. Trenger å ta ut den før jeg kan legge det nye golvteppet.

Skrevet

har hatt e28, "been there, nothing there". har skrudd av "beskyttelsesdekselet" ved 4 skruer, tror det var 4, og har skrudd av 4 stk skruer deretter. det skulle visst være 2 på innsiden av bilen. men det store mysteriet, hvor? har noen tips på litt andre løsninger som ikke får matta revnet opp ved forsøket?

Skrevet

Et nok en mutter til.., satt godt gjemt bak møkk og dritt på en m5 til en kompis her..

Var nede ca midt på (fra motorrommet), skrap ren mutteren og skru den ut.

Skrevet

mange takk! :) såg den bak registeret. men, lurer på hvordan jeg skal få kommet meg til den skruen. skal jeg skru den under fra, og er det plass for å skru den ut egentlig? vurderer nesten å klippe opp midtkonsoll-matta og tre den innpå. eller hva synes du/dere er den enkleste løsninga?

Skrevet

meget trangt, derfor ble det heller klipp og lim av gulvmatta. har lagt et nytt stoff over for å skjule kuttet fra midkonsoll delen. begynne å bli fresht nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...