bmw e34=) Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Prøver å feilsøke bilen min med carsoft men får bare opp module does not respond på alle punktene bortsett fra en, den klarte å registrere at bremsebeleggføleren bak var gåen, og det vet jeg at den er, men skjønner ikke hvorfor den ikke klarer å feilsøke resten, noen som har vert borti dette?
Aracna Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Regner med du scanne bilen når tenningen står på 2? Ellers er det nå en gang slik at e34 ikke har så mye el.komponenter å scanne.
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 bruker du ein com port eller ein usb overgang ? du kan prøve å kjøre ned hastigheten på den utgangen du bruker inne på enhetsbehandlig under kontrollpanel. er ikkje alle moduelen du kommer til å få kontakt med siden det varierer etter kva utstyr bilen er levert med.
bmw e34=) Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Jeg har kjørt ned hastigheten bruker com port, er en e36 318is 1993 modell jeg skal scanne har ikke brukt det på denne bilen før men har brukt samme utstyret på en e34 og da funket det, men jeg leste et sted her at jeg måtte ha en crack med 10 filer? den cracken som fulgte med carsoften hadde bare 6 filer
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 i cracken er det berre 3 filer som du skal bytte ut, dei 10 som du snakker om er kun oversettelse i fra tysk til engelsk. kva diagnoe inngang på bilen bruker du ? den i motorrommet ?
bmw e34=) Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 bruker den i motorrommet ja, er det flere?
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 det er ein under rattet i spakedekselet, men trur den kommer etter 95 mod. er ikkje alle kodene du får der trur eg kor mange ganger prøvde du på å ta diagnose? på alle modulene samtidig eller ein og ein ?
bmw e34=) Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 når jeg tar full diagnose på den kommer det read error memory file på de to øverste punktene og module not respond på resten, men når jeg tar enkel diagnose på cluster så kommer det opp det med bremsebeleggsensoren. resten av punktene kommer det module not respond på.
bmw e34=) Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Nei jeg gir opp hele dritet, det funker jo ikke! Får heller prøve å få en diagnose på den her bilen fusker når jeg har kjørt 2-3 km, den går helt fin på tomgang når jeg starter den men når jeg har kjørt litt så fusker den da og, høres nesten ut som den skal kubbe, kan det vere lambda sonde eller lmm som er gåen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå