brannmester Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Har kikket en del på EGR ventil, og bypass av denne. Ser noen bytter ut hele EGR ventilen,men kan man ikke bare enkelt plombere inntaket der eksosen kommer inn? eller må man bytte hele ventilen? så noen her inne tidligere solgte disse,men finner ikke noen som gjør det lengre.. har en 2002 320 D mvh BB
hillmar Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Her har du en: http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Diesel-EGR-Su ... 3f02114976 Fordelen med en bypass er at det ikke er noe restriksjoner inni innsugsrøret. Men du kan nappa ut den lille vakumslangen og bare plombere denne.
aasnesen Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Hei Kan få kjøpe min EGR bypass billi, eg fekk motorlampe so eg tok den av igjen..men sia du har ein 2002 mod. vil ikkje du få da. Sein 2003 og oppover då vil ein få fram motorlampa i dashbordet.
brannmester Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 har bestillt på ebay,kommer i posten snart.... ellers takk
runeeik Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Hei ser eg er litt sent ute men er også interessert i å kjøpe en EGR bypass ventil. Har tidligere blendet vakumslangen til den orginale EGR ventilen etter å ha fullt en bøtte med sot/koks fra innsugsmanifoilen, men ble fortalt at blending av vakumslangen ikke hadde noe særs nytte. Vil derfor prøve å sette inn en bypass ventil, noen her på forumet som har en til salgs, eller vet om noen ? Bilen min er en BMW 320D 2001 mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå