hanskr Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 e34 525 89 modell hei har hatt motoren ute og ledningsnette har vå av, ( ikje eg som tok de av) men no er motor montert og ledningsnett, men ikkje livsteikn i tenninga i de heile tatt :S de burde no uansett ve liv i tenniga sjølv om ledningsnette på motoren va litt feilkopla ? ha skjekka sikringa, og dei ser ok ut. batterie er også i orden er de nåkken hovudsikring ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 hadde et problem en gang at en jording tror eg det var som skulle på høyre dempertårn ikke var skrudd på igjen, tror denne ledningen kom fra coilen. og da var det ingen tegn til liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Jording til starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 var vist berre ein pluss som skal ve oppe på batteriklemma som var lagt til jord so no e de løyst men ein anna problem, bensinpumpa vil ikkje gå når tenninga blir slått på, har kontrolert reeleet og de funker, men om eg kopler derekte straum der releet står so går pumpa for fult nåkken tips ? sikring er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå