stjerna Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Selger et sett med brukte Hella angel eyes til e39. Hele og fine. Mangler kun pærene til Angel eye's lysene. Gi bud!! Eller bytte i servo pumpe til e39 Kan sende mot forskudds betaling, men vil helst at man henter de Bor i Kr sand's område Tlf 91605559 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Byr 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Mangler kun pærene til Angel eye's lysene.] Det er hele ringer? Enkelt å bytte pærer? Vist du sender til meg så tar jeg de for 1000,- (oppkrav) Bor på stord. Edit: Så ikke forskudds betaling før etterpå, men er med på den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 1100,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 1400,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Selges til høyeste bud innen Fredag Pærene som mangler får du kjøpt på Bmw, grunnen til at de mangler er at jeg trengte de på lyktene som står på min bil Pærene tar vel ca 30 sek å bytte hvis panseret er oppe å du har de i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå