Morty999 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 går fint for noen og ikke for noen. hehe.. hørt begge deler har gått fint
Waldez Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 På de 150-160 hk han snakker om spiller det nok ingen rolle om det sitter foran eller bak
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Nei, blir ikke mer enn det i førsteomgang tenker jeg. OM den starter og går normalt Skru i dag
MotorViagra Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Spør litt OT jeg, skal LMM være på trykksiden? skal ikke den helst være på sugesiden? Går fint på trykksiden og, til et vist trykk. Det er som er problemet er at disse som regel ikke er tette, altså det svarte lokket på lmm er ikke bestanding helt tett når man begynner å overlade. Men det kan man enkelt fikse med å ta det av og f.eks bruke rutelim eller noe. Til slutt blåser det nok av om man ikke gjør noe med det.
Melkvik Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Spør litt OT jeg, skal LMM være på trykksiden? skal ikke den helst være på sugesiden? Går fint på trykksiden og, til et vist trykk. Det er som er problemet er at disse som regel ikke er tette, altså det svarte lokket på lmm er ikke bestanding helt tett når man begynner å overlade. Men det kan man enkelt fikse med å ta det av og f.eks bruke rutelim eller noe. Til slutt blåser det nok av om man ikke gjør noe med det. Oki, skjønner den ja:)
Morty999 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 har sett folk blåser av alu lookket på andre siden og .. da med 1,5 bar i trøkk da.. virka fint på trykksiden da også...
MotorViagra Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 har sett folk blåser av alu lookket på andre siden og .. da med 1,5 bar i trøkk da.. virka fint på trykksiden da også... Jada fungerer fint på begge sider bare man følger litt med Men hvis den blåser av på sugesiden er det MYE tilbakeslag i turboen, er nok bedre med en litt større avlastingsventil da
Morty999 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 nå tenkte jeg på lokket på andre siden av lmm... altså alu lokket som er på "toppen"
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet? Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der.
Morty999 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 det svarte plastikklokket kan være løst uten att det skal ha noe å si.... men kan jo være..
Fixfax Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der. går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen?
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Stemmer stemmer (= Prøve å bytte til den orginale å se, kan jo være den som kuker.... Må jeg justere noe på denne? Lagt merke til noe skiver og greier inne i boksen, eller fikser den seg selv?
Waldez Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 For å sjekke gangen på motoren trenger du ikke røre noe.
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Prøvd litt nå, tomgangen får jeg ikke justert for den er elektronisk. Pluggledningene sitter som de skal. Den er nesten villig, men blir liksom bare halvveis.
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der. går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen? Må jeg det? Altså. Brikka og greiene inni? Kanskje det er problemet da.... For det er ikke gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå