Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Spør litt OT jeg, skal LMM være på trykksiden? skal ikke den helst være på sugesiden?:)

Går fint på trykksiden og, til et vist trykk.

Det er som er problemet er at disse som regel ikke er tette, altså det svarte lokket på lmm er ikke bestanding helt tett når man begynner å overlade. Men det kan man enkelt fikse med å ta det av og f.eks bruke rutelim eller noe.

Til slutt blåser det nok av om man ikke gjør noe med det.

Skrevet
Spør litt OT jeg, skal LMM være på trykksiden? skal ikke den helst være på sugesiden?:)

Går fint på trykksiden og, til et vist trykk.

Det er som er problemet er at disse som regel ikke er tette, altså det svarte lokket på lmm er ikke bestanding helt tett når man begynner å overlade. Men det kan man enkelt fikse med å ta det av og f.eks bruke rutelim eller noe.

Til slutt blåser det nok av om man ikke gjør noe med det.

Oki, skjønner den ja:)

Skrevet
har sett folk blåser av alu lookket på andre siden og :P.. da med 1,5 bar i trøkk da.. virka fint på trykksiden da også...

Jada fungerer fint på begge sider bare man følger litt med :)

Men hvis den blåser av på sugesiden er det MYE tilbakeslag i turboen, er nok bedre med en litt større avlastingsventil da ;)

Skrevet

Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?

Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der.

Skrevet
Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?

Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der.

går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen?

Skrevet

Stemmer stemmer (=

Prøve å bytte til den orginale å se, kan jo være den som kuker.... Må jeg justere noe på denne? Lagt merke til noe skiver og greier inne i boksen, eller fikser den seg selv?

Skrevet

Prøvd litt nå, tomgangen får jeg ikke justert for den er elektronisk. Pluggledningene sitter som de skal. Den er nesten villig, men blir liksom bare halvveis.

Skrevet

går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen?

Må jeg det? Altså. Brikka og greiene inni?

Kanskje det er problemet da.... For det er ikke gjort :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...