Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?

Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der.

går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen?

Må jeg det? Altså. Brikka og greiene inni?

Kanskje det er problemet da.... For det er ikke gjort :P

Om du ikke har gjort det er dette problemet :) Da går den som en snekke og lite villig til få turtall

Skrevet

Yeeeeey, da vet vi hva som er feil ihvertfall ;D

Men, er det lettest å bytte hele kladd`n, eller bør jeg bytte elektronik til 3"`n ? Skal liksom ikke ta ut noe stort. Var digg å høre turbo`n svive i dag ihvertfall ;D hehe, dro bilen på starter`n

Skrevet

Visst du har orginale spjellhuset på innsuget og sikter på 150-160 hk hadde jeg uten tvil kjørt med orginal LMM. Spessielt ettersom du også kjører med orginale dyser.

Skrevet

My bad, somsagt, ikke peil på dette, har drevet å rota alene i garasjen i ett år nå :P i dag blir det vel kanskje start da om jeg får pressa på slangen på orginal lmm ;D jævli tykkt gods i dem....

Har en slik boost kontroller, manuell, lang sak med hjul på toppen, lurt om den står helt i bånn første gangen?

Skrevet

Vermundsjøen er da et stykke unna,men er i Trondheim flere ganger i året. Du får bytte LMM å teste. Har noen dyser fra M30B35 du kan få billig om dysene dine blir for små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...