Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 I will, tomorrow ;D håper det går da, samma snekkelyden i dag som for ett halvt år siden, hehe. Men lukter eksos så er da håp....
MotorViagra Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Det ene lokket på Lmm`n er helt løst, det kan altså ha noe å si? Kan det være LMM i seg selv som er problemet?Og, hvis jeg prøver den orginale, fra 320i, kuker det seg da? For nå sitter det en ifra E34 535i der. går fint med orginal, man bruker 535 for og få større flyt igjennom, da den er 3" du flyttet over 320 elektronikken til 535 lmmen? Må jeg det? Altså. Brikka og greiene inni? Kanskje det er problemet da.... For det er ikke gjort Om du ikke har gjort det er dette problemet Da går den som en snekke og lite villig til få turtall
Clerion Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Yeeeeey, da vet vi hva som er feil ihvertfall ;D Men, er det lettest å bytte hele kladd`n, eller bør jeg bytte elektronik til 3"`n ? Skal liksom ikke ta ut noe stort. Var digg å høre turbo`n svive i dag ihvertfall ;D hehe, dro bilen på starter`n
Waldez Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Visst du har orginale spjellhuset på innsuget og sikter på 150-160 hk hadde jeg uten tvil kjørt med orginal LMM. Spessielt ettersom du også kjører med orginale dyser.
birken85 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 eg kjører original lmm på min m20b20 og eg har vert oppi ladetrykk på ca 0,7 og fikk ikke problem av den grunn:P http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=159646 eg prøvde og først med 535 lmm men det funka dårlig for min del og
Morty999 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 eg kjører original lmm på min m20b20 og eg har vert oppi ladetrykk på ca 0,7 og fikk ikke problem av den grunn:Phttp://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=159646 eg prøvde og først med 535 lmm men det funka dårlig for min del og om du prøve med 535 lmm og org dyser så skjønner jeg jo att det gikk dårlig
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 My bad, somsagt, ikke peil på dette, har drevet å rota alene i garasjen i ett år nå i dag blir det vel kanskje start da om jeg får pressa på slangen på orginal lmm ;D jævli tykkt gods i dem.... Har en slik boost kontroller, manuell, lang sak med hjul på toppen, lurt om den står helt i bånn første gangen?
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Og... må systemet kjøres inn noe særlig?
Morty999 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 hvilket system? om du bare har montert 535 lmm uten å bytte elektronikken så er nok 100% sikkert der feilen ligger!
Waldez Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Trenger vel ikke noe innkjøring, men forbi fotoboksen et par mil sørover kan du jo slakke av litt.
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Hehe, hvor bor du waldez? Skal bare ned på rena på StreetMeet`n i helga.
Waldez Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Vermundsjøen er da et stykke unna,men er i Trondheim flere ganger i året. Du får bytte LMM å teste. Har noen dyser fra M30B35 du kan få billig om dysene dine blir for små.
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Har liggende fra E34 535, duger? (= Fotoboksen er ekkelt ;D drømmte faktisk at jeg ble tatt i den ei natt.
Waldez Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Bra de har den på samme sted. Hadde blitt værre om de flytta den rundt omkring. Sist jeg var oppover det radar/laser ved Svingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå