Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennt nå, hjem å skifte LMM etterpå. Og daaa håper man det går bra ;D hehe.

Hvor mye har jeg å gå på iforhold til motor, clutch girkasse? Tenkte trykk...

Vet ksr tok ut 220hk med orginal innmat etc, sikkter ikke dit men kanskje 170-180 gamp. Driftsikkert?

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Orginale dyser som begrenser effeten din.

Men det du sikter er ikke umulig.

Hadde en "vrak" bil en gang 320 e30 som vi monterte turbo på.

Denne med fordeler på blokka.

Større dyser og litt annet, lada 1.1 på standar innmat,

Med e85 klarte vi 1.6bar hehe ;)

Ble forresten benka til 258.4hk og 362nm

Er ikke å anbefalle, men det gikk. Hvor lenge er en annen sak.

Skrevet

Haha, simpel feil :) Du må opplyse om at du har kødda med nye elektronikkomponenter. Derfor - alltid forklar detaljert når du trenger hjelp ! :D

Jeg mener Frezken (svenske chipguruen) nevnte at man ikke burde over 0,4 bar om man ville unngå problemer med orginale dyser og tenning. Men dette var vel mest for Motronic 1.3, og ikke J og K-tronic.

Hadde iallefall holdt trykket under 0,4 om du har tenkt å bevege deg høyt på turtallsskalaen. Få montert opp bredbandslamda så du kan lese av A/F verdiene mens du kjører. Så du vet du ikke beveger deg på feil side av skalaen. Kjipt å rase sånn på 1-2-3 uansett om en 320 motor koster pizzapenger.

Skrevet

Den starta :D!!!! Også så pent den gikk på tomgang!!! :D!

MEN

Såååå, plutselig, gikk ett relè til helvete :P Slikt noe er jo helt tilfeldig. Faen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...