Egil-s Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hei. Jeg har skaffet meg et slikt DICE ipod sett til min bil. Morsomt nok var det at jeg fant ut at blien min ikke var forberedt for cd-veksler etter jeg haddet kjøpt det. Er det mulig å koble inn cd-veksler i alle business spillere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Er kun en firkanta "pluggplass" bak spilleren der det stikker ut 3 pins... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Ingen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Slik ser det ut bak på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå