e-30335i Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 som topic. noen som har noen erfaringer rundt disse gutta? jeg har kjøpt et sett med motorfester der som var feil, sendte de tilbake og de lovet å ta det fort, har nå masa på de i lang tid og fikk beskjed sist for en uke siden om at de skulle sende de dagen etter. men har ennå ikke hørt noe eller fått noen fester! bilen min skulle gjerne hatt litt lakk men må nå utsette og utsette dette. er veldig kjipt! om ikke det skjer noe snart så må jeg dessvere anmelde de for svindel. det er aldri noe gøy å være i slike situasjoner. håper det løser seg uten måtte blande inn noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 JAAS holder til her inne også, og jeg vet hvem de er. Bor ikke langt unna herifra. tror ikke de er noen "svindlere" at det gjør noe, men at de har mye å gjøre og da kan det oftest bli litt slik. Selv også desverre hatt det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 ja er kjipt! men det som er skikkelig dritt er at de ikke svarer meg! det som irriterer vette av meg! når de sier en dato å ikke holder det og heller ikke da svarer! da blir jeg forbanna rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Prøvd å kontakte dem pr PM her på forumet? memberlist.php?mode=viewprofile&u=2835 memberlist.php?mode=viewprofile&u=11361 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 ja har sendt de mange pm her! men ikke noe svar som sagt siste svar var i forrige uke. å da skulle de sende de tilbake dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ring Jørgen da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 ble lovet det samme når jeg ringte sist, men ingen ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 fikk en pm nå av han ene av de. lovet å sende det i morgen! så da får vi se!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 da skal dette være i orden pakken er sendt i dag! så da blir det ordnings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Da har jeg mottat pakke i dag! feste så fint ut det! nå gjenstår det bare å se om det passer, det gjør det helt sikkert! så hvertfall kjempe fint ut! Denne saken løste seg veldig greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå