Jholmseth Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Heisann! Har en Nautichgrün BMW e34 520i og en Diamantswartz 525i delebil som jeg _vurderer_ og selge. Begge har M50 motoren. 525'en er delebil, mens 520'en er bruksbilen. Den har gått ca 240.000 og har veldig lite rust. Har byttet endel deler på den de siste 12 månedene; Vannpumpe, Termostat, Termostathus samt viskosekobling. I løpet av denne eller neste uke blir topp-pakning byttet og toppen overhalt. Alle dempere blir også byttet til Lowtech, samt senket med Apex senkefjærer 30/30 mm. Ny eksos blir også montert før salg. Har byttet alle lysene på bilen, Sorte Hella DE lykter fremme, og klarglasslykter bak. Frontruten ble byttet i juni, pga av steinsprang. Bilen har lite rust, og det lille som er skal jeg prøve å få tatt før salg. Har hentet noe fra delebilen, blant annet høyre bakdør, skinnseter og bakfanger. Ellers er delebilen godt utstyrt med el-vinduer, el-soltak osv. uviss km-stand på delebilen. Men den er stort sett komplett, bortsett fra deler av venstresiden som er noe ripet og bulket etter en utforrkjøring av forrige eier. Kjøpte bilen fordi jeg trodde jeg skulle få tid til å hive 525 motoren over i min 520, samt interiøret, men drar i militæret nå i september så da blir det desverre ikke tid til å holde på med det. Har byttet alle høytalerne i 520'en til Alpina diskanter. Disse passet perfekt så alt er beholdt orginalt (ikke noe fæle 6x9'ere som stikker opp av hattehylla) Står også en sub montert i bilen, JBL 12" samt en JBL 7001 forsterker. Kassen er bygget etter tegninger her inne fra Bimmers.no så den spiller rett inn i kupèen. Har også noen sorte grøftelys fra GS-bildeler som jeg ikke har fått montert på enda. Disse følger med i eksen. Skal få lastet opp bilder i løpet av dagen. 35.000 kr/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 noke gale me bilen eller e den i tipp topp stand? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Ingenting i veien med bilen. Begge bilene er 92 mod. så noen skjønnhetsfeil er det jo selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Bildet er tatt før jeg satt inn skinnsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 hva skulle du hatt for denna delebilen hvis det er noe igjen av den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Hadde egentlig sett for meg å selge dem i lag. delebilen er det mye igjen på. Venstresiden fremme (Skjerm og fremdør) er litt skadet etter utforkjøring. Samt at bakfanger og høyre bakdør har jeg brukt . Ellers skal den være så og si hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Okay. Er egentilig bare på jakt etter deler til min som skal bygges om til manuel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Ingen som er innteressert i en fin E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Pris på den uten delebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 35 uansett om du vil ha med delebilen eller ikke Men vil anbefale å ta med delebilen også. Mye utstyr og større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Legger ved noen flere bilder Bilen har M-Tech ratt og chromringer rundt instrumentpanelet. Følger også med carbontape til intrumentene, men denne har jeg ikke fått montert enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 ka skal du ha for den delebilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå