hon Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Dette er jo er kjent tema, men har ikke funnet ut alt jeg behøver for å løse problemet. Bryteren under panserspaken på sjåførsiden fungerer: Bakluken åpner seg. Bryteren på nøkkelen fungerer: Bakliken åpner seg. Bryteren på selve bakluken er målt og fungerer, men det ser ut til at signalet fra denne bryteren ikke kommer så landt som til åpnefunksjonen på bakluka. Det er tydeligvis et brudd et eller annet sted. Det går jo ca 3-4 ledninger inn og ut av disse komponentene i bakluka og det går jo an etter mye tidsbruk å finne ut hva de ulike lederene er til. Spørsmålet mitt er derfor om det finnes en oversikt over ledningene i bakluka slik at jeg kan feilsøke på mest mulig korrekt måte?
Rumenimu Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 bruddet ligger mellom bilen og luka di på ventre luke hengsle tenker jeg..
Aladdin80 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Henger meg med på denne tråden, har selv problemmer med åpning av glassruta i bakluken. Har byttet micro-bryteren, men den fungerer ikke fordè
hon Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 bruddet ligger mellom bilen og luka di på ventre luke hengsle tenker jeg.. Takk for svar? Men hvilken ledning? Fargene på kablene er de samme som er i høyre hengsel...
Aladdin80 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Og hvor går alle disse kablene? Er det ett sted hvor man kommer lett til for å feilsøke rett på kabelen f.eks?
hon Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Kunne tenkt meg et koblingsskjema. Det mangler nemlig i Haynesboka mi. finnes dette?
Tsbusa Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Kunne tenkt meg et koblingsskjema. Det mangler nemlig i Haynesboka mi. finnes dette? Dette finnes hos BMW. Hvis ikke søk på google etter BMW wire diagram etc Skal lete litt selv, da jeg også har samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå