hotimport Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 har en svart nissan skyline r32 gts 93mod med 2l rekkesekser å turbo som jeg kan selge hvis jeg får noen bra bud på den da.
Chris_ Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Org motor? eller er den trimmet av deg eller noe? hk? bilen går, og funker som den skal?
bmwhans Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Litt mer info hadde vel ikke vært å forakte! Elementære ting man bør ha med om man skal selge en bil.
hotimport Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Org motor? eller er den trimmet av deg eller noe?hk? bilen går, og funker som den skal? bilen er orginal motor ja rb20det med orginale 218hk sitter apx catbak eksos å åpen filter bare på den å oljekjøler og større inntercooler. å den funker drit bra 110tusenkm snart på tellern
GiljeN Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 intr i å bytte i e34 535 turbo prosjekt ? mangler turbo og bensinsystem for og svive men det er så mye råe deler og dyre deler at den fortjener sprut påkostet mye send en pm om intr evikt me bmw deler følger me
hotimport Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 intr i å bytte i e34 535 turbo prosjekt ? mangler turbo og bensinsystem for og svive men det er så mye råe deler og dyre deler at den fortjener sprut påkostet mye send en pm om intr evikt me bmw deler følger me hei send meg noe mer info å noen bilder da vel.helst før helgen:) noen bilder av nissan.
GiljeN Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 kan prøve og ordne noe i helgen:) salgs pris snakker vi her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå