fjeldal Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Skal bygge om til xenon i grøfte lysene på en E46. sikringen ryker med en gang jeg tenner lysene, føler jeg har prøvd å koble alle mulige måter. Noen som har peiling?
Eksos Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 En pluss og en minuskabel som er i kontakt en plass..?
fjeldal Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Har sjekket, ingen pluss og minus er i kontakt og sikringen er riktig. skjønner ingenting her...dette skulle egentlig være enkelt
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 har du rett på pluss og minus inn på ballasten ? org kontakten til tåkelysene kan du plugge rett i ballsten, meiner at den skal passe, det kan jo og vere at det er for liten sikkring som står i
fjeldal Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 orginal kontakten passa ikke rett i ballasten. Sikringa som står i er 15a noen som vet om det er det som er orginalt?
todleif Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Xenonkit trekker ein del strøm ved oppstart. Kva slags kit har du kjøpt?
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 sikker på at det er sikkringen som rykker og ikkje at det er canbus systemet som slår av xenonet? skal vere null problem med sikkringer når ballasten er 35W kommer det opp varsel om at lyset ikkje funker på dashbordet ?
fjeldal Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 sikringen ryker ja, har bytta 6 stykker mens jeg har holdt på. kommer ikke opp no feilmelding i dash heller.
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 korleis gjore du det med org kontaken da? for det er ein plass det er kontakt i mellom pluss og minus
fjeldal Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 orginalkontakten er koblet sammen en ledning som fulgte med som passer inn i ballasten. Det sto på forklaringen at du kunne snu kontakten inn i ballasten om det ikke virket (kunne være forskjellig fra bil til bil) prøvde begge deler men uten hell. Nå skal det sies at jeg har kun prøvd å koble den ene lykta, bare for å teste om det virka? Det skal vel ikke ha noe å si på at sikringen ryker?
Aquarius Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Om du er sikker på at du har koblet riktig, er det nok en feil på ballasten. Forsøk å bytte den monterte ballasten med den du ennå ikke har montert - og vær da sikker på at du har montert riktig før du tester. Synes det virker som det er en god del produksjonsfeil og problemer (kort levetid/dårlig kvalitet) på mange av disse rimelige kit'ene.
fjeldal Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Er jo bare "plug and play" som de kaller det, så skal jo være vanskelig å koble feil. Har testa begge to, men bare en av gangen vel å merke. Skjønner bare ikke hvor feilen ligger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå