Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Överblivna delar efter renovering av mina bilar.

M5 3.8 svart sportskinns-interiör. 1993 mod. Nappa-läder (färg 0318).

Manuella sportstolar med värme, baksäte (tyvärr med en skada på sittdelen 7x10 cm i kanten), dörrsidor i skinn, mittkonsol (med BMW telefonkonsol i läder) och handskfack i skinn, B-stolpar i skinn. Nackeputer och allt är också med.

Skicket är mycket bra för åldern. Syns att det är använt och det finns några småmärken, men inte trasigt någonstans, förutom sittdynan, som måste lagas eller bytas.

Pris 4500 SEK komplett enligt ovan. Det är exportpris och icke prutbart :D

M5 Winkelhock baksäte. Svart delskinn och M-färgat tyg. Lättviktmodell = inga nackstöd bak.

Annars bra skick med minimala märken. 500 SEK

Skinnbitarna på baksätet kan även användas att laga den andra skinninredningen med, då det är samma färgnyans och lädertyp.

M5 svart innertak, för bilar MED taklucka. Bra skick. Komplett med A och C-stolpar, solskydd och kurvhandtag. 1500 SEK komplett (inga lösa delar säljes)

Jag kan ordna bilder vid seriöst intresse. Delarna kan ej fraktas utomlands pga storlek och vikt. Måste hämtas väst om Karlstad. Eposta swem5reg (at) hotmail punkt com eller skicka PM.

Skrevet

Förarstol (smutsig kameralins - är icke någon fläck på nackstödet):

2dl7xl.jpg

Bilder på det övriga ordnas.

Skrevet

Bild på dörrklädslar.

Bra skick. Helt i skinn (utom översta listen). Ett litet veck (torr) på förarsidans armstöd och minimalt på vänster bak. Mycket finare än vad dom brukar vara. Inget löst läder som hänger under armstödet.

2cqy492.jpg

255iem1.jpg

Jag slänger med sittdynan från halvskinnsbaksätet i priset, så kan man ta läder från den och reparera skadan.

Skrevet

Det är fast. M5 utrustades inte med det nedfällbara (bara touring och Individual-beställning).

Skrevet

Svart innertak reserverat åt andyskog :)

Skinn-interiören finns fortfarande kvar.

• 2 weeks later...
Skrevet

Stolar och baksäte sålt till andyskog :)

Dörrsidor i skinn finns kvar. 1500 SEK med B-stolpar eller 1200 SEK för bara dörrsidor. Skicket är bra. På förarsidan är det ett litet veck på armstödet, annars är det mycket fint skick på allt.

Mittkonsol och handskfack mm finns också kvar och är helt i skinn. 1000 SEK för alla dom grejerna.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jepp, kjøpt taktrekk og fremstoler+ baksetet.

Han har vertfall dørsider igjen så vidt eg veit :D

Skrevet
Kjøpte Andyskog taktrekket også?

Ja, det är också sålt till honom :)

Det som finns kvar idag är dörrsidorna i svart skinn (hela dörrsidan i läder utom den översta listen). Jag sänker priset till 1000 SEK för dom! Kan nog skickas till Norge med Posten om det behövs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...