Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en motor fra 94, m50b25tu, mest sannsynlig. og en ukjent bosch hjerne fra 93 med vanos. og et non vanos ledningsnett, ikke alle kontakter passet men skjøtet. har gnist og dysene tikker. men starter ikke.

Skrevet

vel, nå er motoren en vanos motor, og hjernen skal være en vanos motor, har da vel ikke noe si om det er et non vanos nett da? eller kan jeg prøve med og bytte sensorer til non vanos og bruke non vanos hjerne og?

Skrevet

ok. trodde ikek du brukte hjernen som hørte til motoren.. da skal det nok gå fint..

er ikke selve sensoren som er feil.. men det som passerer den pr runde :)

Skrevet

akkurat. motoren kommer fra en 525ix e34 04 mod.men kom uten ledningsnett, så satte jeg på et non vanos ledningsnett, da jeg uansett skal blokkere vanos (overladding) og satte på en vanos hjerne som er bosch, det er ikke mulighet for at det kan være siemens senorer eks på motor?

den har både gnist og bensins, å fyrer til såvidt det er noen få ganger. ellers er det dødt.

Skrevet

kan godt være att det er siemens hjerne org.. og da er det forskjellie måter å lese av kamsensor på.. og da fyrer den ikke

og tenner den innimellom og sånt hele tiden er det feil ved kamsensor

Skrevet

det vil si, jeg må ha siemens hjernen ?

hvordan finner jeg ut om jeg har siemens eller bosch?

etter hva jeg har klart å søkt meg fram til finnes ikke m50 med siemens?

Skrevet

det tror jeg skal gå.. men er ikke selve kammen tror jeg.. sitter skurdd fast sammen med kamdrevet.. som kan byttes troooor jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...