e30powah Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 hei selger en bmw e30 coupe 320, med 323 motor og 325 drivlinje, 51mm fjørbein framme. 323motor virker i bra stand. 325kasse god stand 325 bakstiling og mellomaksling virker bra. sebring effektanlegg kjøpte bilen som eit lite prosjekt da bilen trenger eu kontroll men skilter står på. virker som det er mye nye foringer u understell og nye dempere på den! . ting eg har gjort med bilen. skiftet til orginalt kjølesystem. volvo 240 motor fester 325 mellom aksling elektrisk vifte da viskose vifta var heilt på bær tur ny termostat. orginale hovudlys skiftet baklykter. fikset diverse lys som ikke funket følger også med 2 sett med alu til den og negativt er da bilen mangler framstoler og taktrekk dett blir muligens fikset før salg . bilen virker bra for rust i golvsekjonen ikke noe eg kan si sikkert da eg ikke har pirket så mye egentli, jekkfester må sveiset opp igjen , muligens det blir fikset før salg da eg diller med bilen i ny og ne. hjulbuer har også rust burde skiftest om bilen skal bli strøken stand, bilen er også lakket matt svart med spayboks av tidligere eiger. nb front følger ikke med 3 siste er nye bilder slik bilen står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Selger du fronter eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 nix fronten blir på bilen ellerså beholder eg den sjøl:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Bytte i ford xr3i? cab gått bare 130.000 ca er litt rust og et lite hull i caben eller veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 nei desverre det blir egentlig en litt for liten bil for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 vanskelig å få denne godkjent med denn motoren? har en 1990 520 e34 som er godkjent til juni 2011... betalt veiavgift visst du vil bytte.... kan ring meg på tlf 90406909 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 må bort kjapt, seriøse bud mottas også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 kan du levere den på sørlandet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 kan du levere den på sørlandet ? beklager men har ikke mulighet for det grunnet jobber så og sei kvar dag pluss helg så må nok hentes, er no vel noen så vil ha seg super delebil/ prosjekt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 bilen går nå for 8 slik den står om den blir hentet ekstremt kjapt grunnet eg henter meg ny bil imra og da vil eg ikke ha denne stående! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 bilen må vekk fortere en F!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 bump bilen selges igjen pga useriøs kjøper og bilen skulle helst vert vekke før helgen! 3 siste biler er av bilen slik den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Du får sende meg en PM om du ikke får kvittan og har satt ned prisen litt så tar jeg den jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 ness blir eg ikke kvitt da så får eg ta ut motor og gir og hive karosset da prisen blir der den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå