Stephan.s Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Ønsker å kjøpe sportsstoler fra 2d bil med vippefunksjon, billig. Tilstand er uviktig, da de skal trekkes om uansett. KUN fremstoler som er int. Send meg en pm
Morty999 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 jeg har en svart skinnstol som jeg ikke trenger tror den er til e30 med vipp på hvertfall.. trengs en SKIKKELIG vask. så den får du billig
Stephan.s Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Hadde gjort seg med ett sett, men det er en start Kan du ikke sende meg en pm med bilde Morty? Faller den i smak kan jeg hente allerede i morgen. Bor tross alt 5km unna
Stephan.s Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 hvilken det er skjønner du vell Jeg vil tippe det er den til venstre Send meg en pm med tlf nr, så plinger jeg på. Har to stk originale da? med vipp Hvor i landet befinner disse seg? edit: nvm, så nå at det var org standardstoler du mente. Er nok kun sport som er av interesse
kvammis Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Har to stoler i rød/brunt skinn. Originale sport/m-techstoler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå