sparky23 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Hei! Har en bmw business stereo i min e39 som bare spiller på en side framme når jeg slår på tenninga. Når jeg stiller på det med knappene så "hopper" den tilbake når jeg starter selve bilen. Noen som vet hva som kan være galt? Føler på meg at det bare er en innstilling av noe slag men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Det er faktisk cd spilleren din som er røket. Var en svakhet på de første E39 dette. Har nettopp byttet min pga samme problemet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 hmm javel. cdspilleren virker helt fint den så det virker litt merkelig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ja, den virker Hvis du holder inne LD knappen ett par sekunder etter oppstart så får du lud i hele bilen igjen. Men dette må du gjøre hver gang du starter bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå