Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Selger nå mitt apex senkesett, noe jeg fikk med da je kjøpte bilen. fikk ingen papirer på dette så vet ikke hvor mye det senker eller noe, skal på eu kontr å derfor har jeg gått tilbake till org høyde, så blir det vel noe godkjent i vognkortet etterhvert å det er litt vanskelig uten papirer, har også drept 2 bunnpanner i denna høyden siden jeg pendler å er en del på dritt veier, tipper det er 40/40 eller 60/60:P men det er i bra stand, er komplett, bakdempere bakfjører og fjærbein fjærer med skiver forran (51 mm mener jeg). ska fikse bilder i mårrå ;)

det har sitti på min e30 touring men om det kommer fra en e30 sedan eller ikke veit jeg ikke desverre, men det passer vel om hverandre(?)

har også en getrag 240 kasse, virker fin å hel har ikke hatt den i bil selv.

har masse m20 motordeler etter demontering, 2,5 L preface eller facelift usikkert, noen som forteller meg hvordan je sjekker dette så skal je sjekke ;)

uka07nblz0q2hbgnghei.jpg

38we7fxv2z22hps50wn6.jpg

utz9d2xa7zkkn915tja3.jpg

imogp0h96goa03hqzqos.jpg

mf7km5pava6fdmt51lzb.jpg

fant att nåen drivakslinger også fra 325 med abs krans=)

pafalcpuvuv36glx88ed.jpg

bud ;) hentes helst, bor i Slemmestad område, parr mil fra oslo.

mvh

Skrevet

her er nok bud tingen, men har god plass så skambud gidder je itte =)

har også mtech 1 front å sånt vis noen er intr da je heller vil ha facelift front. forrige eier har satt på preface med mtech 1 forran også er det facelift bak:P

inbytte i div andre e30 deler kan være av intr så kom med forslag å bud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...