Kny Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hei, vurderer å kjøpe meg justerbart coilover kit, som ikke koster skjorta. Ettersom jeg ikke er så mekanisk anlagt så lurer jeg på hva jeg bør se etter? Tenkte å handle det på eBay. Er det noe man bør tenke på før man monterer coilover kit (trenger man noe mer ved sidenav f.eks)? Merker som kan anbefales? Budsjettet mitt blir på 1500-4000,- med frakt. Som jeg ser på eBay blir det ikke noe KW kit akkurat, hvordan er JOM og TA Technix? Ser ut som det er kits som ligger i riktig pris. Mvh Kenneth
j0lle Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Får man TUV papirer på disse settene på ebay? Litt kjipt å montere dette, uten å få det godkjent... http://www.senk.no har noe.. Eller så selges det en del på forumet her..
-Erik- Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hadde TaTechnix på is'n min. Det fungerte greit. Er jævlig stivt men koster jo ingenting og har tüv så kan er et helt greit billig sett
eirik845 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 skjekk parts and retards. han er på forumet og polardego eller noe.. får coilovers der fra 2500 kr..
Kny Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Får man TUV papirer på disse settene på ebay?Litt kjipt å montere dette, uten å få det godkjent... http://www.senk.no har noe.. Eller så selges det en del på forumet her.. Jeg sendte inn mail til en selger som solgte noen "billig" sett på eBay om man får TÜV papirer med de, har ikke fått svar enda Skal sjekke noen norske sider også, men tenkte man kunne komme over noen kupp på eBay, som jeg har gjort tidligere.
Kny Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Fikk svar nå faktisk, man får med TÜV papirer på de settene han solgte. Hvilke sett gir mest for pengene mener dere da?
DannyRS Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Greit kjøpe i Norge, når prisene er så lave hos f. eks. parts and retards. Lettere å forholde seg til norsk forhandler mtp garantier osv
anders87 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 viewtopic.php?f=14&t=147356 2500,- kjøpt i Norge med TÜV og 2 års garanti.. Tror ikke du får det veldig mye billigere på ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå