Kobar Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 husk at det er når lakken er på man ser bulker/ujenvheter best! så om du velger å ta grunnarbeid selv så bør du ha tunga rett i munnen! det er grunnarbeidet som har ALT å si om lakkjobben blir bra og om den vil holde seg bra i mange år!
OLEZZ Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Hvis du har en bil med mye småbulker osv, så er det ufattelig vanskelig å få det helt 100% da det er som han over sier, man ser det ikke før lakken er på. Virker som det er veldig mange som tror de kan gjøre grunnarbeidet selv, og tror det bare er å slipe ned forså å sende på lakkering. Det skal være veldig glatt og fin overflate, og ikke minst fri for småbulker og ujevnheter, noe man bør ha et trent øye for å se.
ullsokken Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Hadde nok dratt til noen forskjellige steder sakt jeg er interessert og kanskje de tar en titt på bilen og kan gi deg en ca pris for hele jobben.
Reintz Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Har ingen planer om å ta grunnarbeidet selv. Tror det blir for mye jobb å gjøre det selv. Pluss at jeg ikke har noen garasje å jobbe i. Planen er å dra rundt til forskjellige steder å høre ja. Skal egentlig bare få fjerna en del rust på bakfanger/bakluke og lakka den opp. Så jeg tenkte at hvis det ble i 10k+ klassen, så kunne jeg gått for hellakkering, da det er en del andre skjønnhetsfeil rundt omkring.
babjorn Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Som Ullsokken sier,er nok det beste.Men ville ikke regna med noen pris under 25 Tusen å endel mere for annen farge. For å få dette som sort jobb,må man som regel kjenne noen som kjenner noen,vanskelig uten.
Reintz Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Regner med at det blir ganske dyrt ja. Men hvis jeg først skal betale 10k for bare bakdelen av bilen, kan man jo legge på den del for å få bilen strøken Hvis jeg først skal lakke hele bilen så skal det gjøres ordentlig og profft! Lakke noen deler og litt av gamlebilen på et litt shabby norsk/polsk verksted og jeg ble ikke fornøyd med jobben! Sparte noen kroner på å gjøre det der, men ville ikke gjort det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå