wylon Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 1986 735 ia km.156000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 helt nydelig! lurer på å selge min 745, men når jeg ser dette, så heller det mer mot å beholde og få det strøkent og lavt med 18". takk for inspirasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Vurderer kjøp av 1983 735 ia, men nå nøler jeg ikke lenger! Gratulerer så mye med Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 har du bilder av interiøret? hvordan er ellers tilstanden på dette smykket av en slede? Eneste du mangler nå er 50mm senkefjærer, så den ikke blir så skyhigh i hjulbuene foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wylon Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 kommer til å legge ut noen flere bilder her etter hvert..,bilen er like fin innvendig og ett pent syn i motorrom,noe senkesett tror jeg ikke det blir på denne..må holde slike flotte biler orginale vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Flott bil, ser frem til mange flere bilder av den etterhvert Men er litt enig med han andre om at den burde senkes, ser litt rart ut med så store felger og så stort mellomrom mellom dekk og hjulbue. Du trenger ikke å ta den heeeelt ut og skamsenke bilen, det har utrolig mye å si for utseendet selv med bare litt senk. Det er vel forøvrig smak og behag hva du ønsker å gjøre med den så jeg skal ikke henge meg noe mer opp i det enn jeg allerede har gjort. Syns som sagt at bilen ser flott ut ellers og sjeldent pen til en E23 å være, så denne ser jeg frem til mange flere bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Nydelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Se her ja Joar, ja flere bilder må du få ut for det liker vi . Skulle fått den litt ned fremme iallefall, tror jeg hadde blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 NYDELIG BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wylon Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Se her ja Joar, ja flere bilder må du få ut for det liker vi .Skulle fått den litt ned fremme iallefall, tror jeg hadde blitt bra hello sailor ja det blir mer bilder etterhvert..,har litt igjen på denne eksosen....blitt så gnien vet du etter alle sa åra me sunnmøringer fole kjøle gale dyrt alt ska vare på sa gamle go skuten...får se til sommeren om i får senket den litt på snuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå