Ask Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Hei. Eg ønskjer å kjøpe ein e34 TDS til ein billig peng. Vil helst ha fat i ein e34 touring. karosseriet må vere bra stand og ikkje vere så mykje rust på. Gjere ingenting om motor, girkasse er defekt. Har ståande ein heil touring som er skada bak. Så eg skulle ha hatt ein nytt karosseri. berre ta kontakt om ein veit om eit eller har ståande eit. eg holder til i sogn og fjordane, så bør ikkje vere så alt forlangt vekke.
Steven Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Eg har ein bil som er i ganske bra stand da. Er ikke noe så bør fikses. Kjørt 346 000km. Fullt skinn, cruise, 4xel vindu, aircondition, sportsunderstell, chippa, diamantsvart og touring. 93 modell med så og si ingen rust. pris 38 000,-
Ask Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 Eg har ein bil som er i ganske bra stand da. Er ikke noe så bør fikses. Kjørt 346 000km. Fullt skinn, cruise, 4xel vindu, aircondition, sportsunderstell, chippa, diamantsvart og touring. 93 modell med så og si ingen rust.pris 38 000,- Skulle gjerne ha kjøpt bmwen av deg. Men ha ikkje rå til bilen din no. Takk for tilbudet Er meir intressert i ein bil som er billiger og gjere ingenting om det er noke defekt på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå